Translate

fredag den 20. december 2013

En slapperfredag med ny PR

"Så blev det endelig fredag!", er der sikkert mange, der tænker, når de glade pakker sammen for at gå på juleferie. Jeg har sovet længe i dag, ikke noget arbejde her nej(!), men jeg blev vækket af Jesper, der havde lavet morgenmad på sengen til mig - det er bare SÅ dejligt sådan noget :)

Jeg har ikke lavet så meget i dag, andet end at hygge med Jesper og søge nogle sponsorater, som jeg spændt venter på svar fra. Kl. 15.30 var jeg lige ude at løbe min hurtige tur på 3 km, og det gik RIGTIGT godt :) Jeg løb dog kun 2.95 km, for der var et lyskryds, men jeg løb distancen på 13 minutter og 52 sekunder, det giver en gennemsnitsfart på 4 minutter og 41 sekunder pr. km - det er ny PR og det er jeg rigtigt tilfreds med. I 2014 er mit mål at kunne løbe 3 km på 13 minutter, så jeg nærmer mig med hastige skridt, da den tidligere PR var 3 km på 14 minutter og 55 sekunder, altså 4 minutter og 58 sekunder pr. km. En god forbedring i dag :) Turen foregik i mine Vivo Barefoot Evo Trail, som jeg er ved at blive rigtigt gode venner med - jeg får ikke så ondt i læggene mere, og jeg kan mærke, at det hjælper på min løbeteknik, også når jeg løber i mine Newton :D
Efter løbeturen var jeg en tur på apoteket, fordi jeg har problemer med uren hud, og det resulterede i, at jeg fik brugt 561,33kr på én pakke piller og én creme, så det var så julegaven til mig selv.. :P

Nu vil jeg se at få læst de sidste 30 sider i økonomibogen, så jeg kan komme videre med resten af bøgerne, der hviler tungt på min samvittighed :P

I morgen er jeg tilbage igen med en lille update om styrketræning, og så vil jeg prøve, om jeg kan stykke en lille video med gode, funktionelle coreøvelser sammen, til de dage man ikke lige kommer ned at træner eller udenfor, fordi vejret eller højtiden forhindrer det ;) Ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar