Translate

tirsdag den 17. december 2013

Bagedag og læsning en masse

I dag har jeg læst, læst, læst og læst og så lige læst lidt mere :P The Rise og The Creative Class er godt nok en laaaaang bog skrevet med meget små bogstaver… Måske jeg når at blive færdig med den inden weekenden, men så har jeg også rigtigt, rigtigt travlt, for at kunne nå resten af bøgerne i bogreolen til februar :/

Ud over læsningen, har jeg i dag styrketrænet lidt, været frivillig og bagt brød. Styrketræningen gik helt som sædvanligt, ingen ny PR, bare lidt god squat. Grethe, som jeg går tur med, var rigtigt glad for mit besøg i dag - jeg havde en lille julegave med til hende, som hun blev rigtigt glad for, selvom hun havde dårlig samvittighed over, at hun ikke havde nogen gave til mig. Det hjemmebagte brød blev rigtigt godt, men jeg må tilstå, at jeg har snydt, brødet var en af de der færdigblandinger, hvor der kun skal tilsættes vand og gær, så der skulle virkelig også lægges kræfter i for, at det kunne gå galt :P


Jeg blev lige nødt til at smage et par skiver med smør og brie - rigtigt lækkert - men resten skal gemmes/fryses, så vi har godt brød over julen :) Nu vil jeg smutte tilbage til min meget laaaange bog og Jespers varme arme ;) I morgen kommer der en update på intervalløb, bagedag som frivillig og måske lidt spinning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar