Translate

søndag den 10. november 2013

Træningssøndag

Dagen har stået i træningens tegn, så jeg har fået løbet 14,85 km på 1 time og 20 minutter, spinnet i 35 minutter og styrketrænet.

Spinningen i dag var en prøvetime som instruktør, og det gik okay. Feedback var, at jeg havde godt styr på træningsdelen af timen, men jeg kom ikke rigtigt ud over spinningcyklen, og min musik var ikke så god. Det med musikken vidste jeg godt, jeg skal lige have fundet noget spinningmusik som holder. Jeg sagde desværre for lidt undervejs, så jeg har fået besked på at øve mig lidt mere, og så komme igen om en måneds tid, så nu skal jeg bare i gang med at øve mig i, at snakke/råbe til folk i et spinninglokale. Jeg skal også have klippet lidt musik sammen, så jeg kan lave en god time med musik, der passer til intervallerne og de forskellige pas i timen. Men når det er gjort, så har jeg i hvert tilfælde planer om at vende stærk tilbage og tage dem med storm :) Jeg kan måske få job i ditStudie i Skive, hvor spinningholdene ikke er så store, men det ville klart være at foretrække, hvis jeg kunne få timer i Viborg også, så jeg ikke skal til Skive hver gang. Jeg venter på, at Gitte fra Skive ringer til mig, så jeg ved, om jeg skal starte hos dem.

Resten af dagen/aften skal bare bruges på at slappe af og hygge om mine ømme stænger. Hygge-delen synes jeg er meget velfortjent, det var nogle hårde km løb i morges. Mit training load ifølge mit polar-ur, er også ret langt oppe at ringe. Jeg ligger meget tæt på 'training not recommended'-zonen, så det er vidst meget godt, at jeg kun skal løbe 4 km restitutionsløb i morgen :) 

 Jeg har været meget flittig i denne uge: 10 timer 46 minutter og 33 sekunder er det blevet til, fordelt på 28 km løb, 5.5 timers spinning, 1.5 times styrketræning og 50 minutters svømning. Det er med god samvittighed, at jeg nu vil putte mig længere ned under det varme tæppe her på sofaen og lægge computeren væk.

Hav en dejlig søndag aften, måske med lidt velfortjent restitution som mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar