Translate

tirsdag den 12. november 2013

Svømmedag og besøg hos mor

I går holdt jeg træningsfri, så jeg kunne få mit training load lidt ned igen efter weekendens strabadser :)

I dag har jeg styrketrænet, det gik rigtigt fint med squat, som blev til en lille stigning i vægt på 2,5kg :) efter styrketræningen svømmede jeg 2 km på 47m13s - en forbedring på 2 minutter og 20 sekunder siden i fredags - det er en RIGTIGT god forbedring, den er jeg stolt af..! 

Efter svømningen tog jeg den lange tur op til min mor i det Nordsjællandske, hvor jeg skal være til i morgen :) det er altid dejligt at komme på besøg hos de gamle - og mors mad smager altså bare godt ;) 


Her er lige et stemningsbillede fra aftenens hygge i sofaen :) vi er vidst lidt tossede, men jeg kan heldigvis sige, at jeg ikke har det fra fremmede ;) 

Lige en ting min mor får mig til at tænke på; det er aldrig for sent at komme i gang..! Jeg har som barn ikke set min mor træne eller haft kendskab til, at hun gjorde det, men i foråret startede hun til roning, og gik all in.. Hun roede 3-4 gange i ugen sæsonen ud
, men har lige meldt sig ud af sin klub, og skal starte i ny klub til foråret. Det er altså lidt sejt, at hun bare hankede op i nosserne og begyndte på det :) hun er lige blevet 50, så den undskyldning jeg oftest hører: "Du er også kun 21 år..", den rækker ikke langt her ;) man kan, hvis man vil, og hvis man ikke gør det, er det fordi, man ikke vil det nok(!) 

Med de ord vil jeg smutte for i aften :) hav det skønt derude ;)

Der kommer snart en update herfra igen...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar