Translate

søndag den 24. november 2013

Træning og sygdom

I dag har jeg ikke været helt på toppen, jeg tror, at der lurer lidt influenza under overfladen. Jeg har kun løbet 5.4 km i dag, så jeg ikke presser min krop for hårdt - hvis jeg nu er ved at blive syg, skal jeg ikke bruge alle mine kræfter i træningen. Jeg håber virkelig ikke, at det bliver mere end den smule ondt i halsen, jeg har nu, for jeg skal jo være klar til d. 1. december, hvor jeg skal løbe Randers Adventsløb, som er en halvmarathon :) Jeg valgte at gøre dagens træning til kort men hård, så jeg satte ny PR på 5 km, som nu er 24m46s, altså lige under 5 min/km. Det er altid dejligt at træne, når vejret bare er perfekt med solskin og skyfri himmel :D















Efter min korte løbetur, spiste jeg lækker restefrokost fra i går, som bød på carpaccio på grønkål med hjemmelavet ærtepesto og parmesan - mmmm!! Ja, man kan godt bruge grønkål til andet end grønlangkål ;)











Desuden lavede jeg lige det sidste kage klar til min kæreste, som skulle ordne noget cykel-halløj med en ven - jeg håber, at de får den spist, for der er en hel portion mere herhjemme, som skal spises inden i morgen (jeg kan jo ikke lide det). Da han tog afsted, fik han også lige en lækker sandwich med, med laks og grønkål - jeg ved godt, hvad jeg skal have til frokost i morgen, for det så GODT NOK lækkert ud :D!


Nu vil jeg bruge resten af eftermiddagen/aften på at pleje min hals og blive god igen til på søndag :)
Jeg håber, at du har haft en god uge og weekend, og at du har fået trænet lidt. Vi 'ses' i morgen til træning og frivilligt arbejde :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar