Translate

mandag den 25. november 2013

Jeg har influenza

Ikke så sygdomsramt endda - det kunne være værre ;)
I dag har jeg ikke lavet meget. Lidt frivilligt arbejde, som blev til to gode gåture i det dejlige vejr, og ellers har den bare stået på sofasidning med tæpper, te og afslapning - jeg SKAL bare blive rask inden på søndag, hvor jeg skal løbe halvmarathon i Randers..!



Nu vil jeg varme en lasagnerest til aftensmad og bruge resten af aften på at hygge om mig selv, måske der kommer noget spændende i fjernsynet, så jeg kan få tiden til at gå :) Jeg håber ikke, at der er alt for mange, der har stødt på årstidens fjende nr. 1 - influenza. Det er aldrig rart at være syg, det er bare besværligt og irriterende, det eneste man kan gøre er at putte det væk i dyner og tæpper og bare passe på sig selv. Hav en god aften, forhåbenligt er der bedring på vej i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar