Translate

lørdag den 23. november 2013

Hviledag, ny PR og fødselsdagsfest

Jeg ved godt, at der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage, men jeg har bare haft rigtigt travlt.

I torsdags holdt jeg hviledag, så dér var ikke så meget at skrive om, men i går var der så fuld knald på træningen igen. Jeg havde 4 træningspas; spinning, løb, svømning og styrketræning. Ved styrketræningen satte jeg ny PR på dødløft, som nu er på 75 kg på en gentagelse - det er jeg rigtigt tilfreds med, så nu mangler jeg kun 5 kg for at nå min 'intermediate'-styrkestandart.

Efter al min træning var jeg på besøg hos Finn og få helkropsmassage - det kunne jeg mærke, at mine ben havde rigtigt godt af, jeg var nok mere anspændt, end jeg lige regnede med. I dag lørdag, er min højre balle i hvert tilfælde meget øm. Selvom Finn er lidt hård ved mine muskler, er han rigtigt flink, så jeg fik en cykel t-shirt med hjem, som jeg desværre ikke kan passe, men en af gæsterne der kom til min fødselsdag i dag har fået den - så bliver reklamen også spredt lidt :)


Da jeg kom hjem fra træning og massage, skulle jeg gøre klar til at holde fødselsdag. Der var en del at gøre klar til, da jeg skulle lave 3 kager, frokost og aftensmad til 12 personer, så jeg fik travlt. Kagerne fik jeg gjort klar, og de blev RIGTIGT gode, men desværre fik jeg ikke taget billeder af dem i dag :( - de var så fine. Hvis min mor har snapshottet et billede, kommer det på bloggen i morgen, når jeg har været ude at løbe min lange tur på ± 15 km. Jeg lavede også kødsovs klar til lasagne, som vi skal have til aftensmad lige om lidt. Det bliver godt, selvom vi har spist det meste af dagen :P

Det bliver en lynhurtig update denne gang, for jeg skal tilbage til mine gæster, der venter spændt på at få lidt mere at spise :P (Så er det jo godt, at vi skal have sådan en let ret som lasagne)

Der kommer mere i morgen, når jeg har fået ryddet op, sovet ud og løbet. Så kan I også se billeder af mine fine gaver, som jeg er rigtigt glad for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar