Translate

mandag den 18. november 2013

Restitutionsdag

Dagen har stået på masser af restitution efter gårsdagens lange løbetur.



Jeg startede dagen med lækker og lidt utraditionel morgenmad; Kaffe, 2 blødkogte æg, 1 rundtom rugbrød med 'kaviar' og mayo, 1 skive hjemmebagt brød med parmesanost :) Lækkert, lækkert. Masser af protein - mmm!








Da jeg kiggede ud af vinduet i morges, havde jeg bare allermest lyst til at kravle tilbage under dynen og blive der resten af dagen. Men det endte alligevel med, at jeg trodsede mit kæmpe store puttegen, og kom ud af døren, til det lækre, danske efterårsvejr ;)

Jeg fik gået en tur med Eva kl 10 og cyklet med Gerda kl 14. Frivilligt arbejde i dag: tjek!

Efter en tur i sofa-tandemscykel med Gerda, stod den på en restitutionsløbetur. De 4 km blev kortet ned til 3.15, det passede med, at jeg var lige udenfor døren, så det blev kun så langt :)





Efter løbeturen stod den på udstræk, afslapning og så lidt mere udstrækning :) Nu har jeg lavet lækker aftensmad, som jeg skal til at spise. Opskriften er simpel: Stokken af en broccoli, 1/4 pakke bacontern, 2 skiver kødpålæg, ca 100g feta og olieeddikedressing med sennep, eddike og olie :D Mmmmm!!


I morgen skal jeg bl. a. styrketræne og til spinning, men måske der bliver presset lidt mere træning eller andet godt ind i programmet :) Hav en god aften, og nyd når det i det mindste ikke regner, det varer jo ikke ved ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar