Translate

tirsdag den 19. november 2013

En stille og rolig træningsdag

I dag har jeg egentligt ikke lavet så meget. Jeg startede dagen med lækker morgenmad - igen(!), har ordnet lidt julegaver og slappet af det meste af dagen, først ud på eftermiddagen, fik jeg lidt at lave. Jeg blev kontaktet af min sponsor, Finn Mogensen, som var interesseret i, om jeg mangler noget træningstøj - gad vide om der falder lidt af, nu hvor det snart er min fødselsdag..? :) Det må tiden vise, jeg er i hvert tilfælde spændt :D

Jeg har været til en times spinning i dag og styrketræning, det var, hvad det kunne blive til i dag, men lidt er jo bedre end ingenting. Jeg satte dog ny PR på squat, så jeg er nu opppe på 55kg på én gentagelse - ikke helt skidt ;)

Efter træning var jeg lige et smut forbi stemmeurnen - jeg håber også, at du har husket at stemme i dag!(?)



Min aftensmad har været super lækker - jeg fik kyllingelasagne med kidney bønner og karry :) Opskriften kommer her:
1 pakket hakket kylling
1 mornaysauce
1 dåse røde kidneybønner
Karry og chili efter smag.

Steg kylling i lidt fedtstof og kom resten af ingredienserne i. Læg i lag med lasagneplader og bag i alm. ovn på 180° i 35-40 minutter.

Der er ikke ost på toppen, så dér sparer man jo lidt kalorier, men den smager SKØNT…!! Dejlig krydret - rigtig god mad til de kolde efterårsaftener ;) Ved siden af fik jeg lidt stegt broccoli med hvidløg - mmmm!!

Jeg håber, at du har fået trænet lidt i dag, selvom det har været lidt gråt de fleste steder ifølge vejrudsigten :)

Vi ses i morgen til intervaller, svømning og spinning!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar