Translate

søndag den 17. november 2013

Ny PR på den lange

Dagen startede med morgenmad på sengen - det er jo altid dejligt. Ikke for at prale, men jeg har den sødeste, dejligste, kærligste kæreste i hele verden..! Efter den romantiske start forberedte jeg mig på min lange løbetur, inden det gik løs. Jeg fik løbet 15.14 km på 1 time og 20 minutter, hvilket er en forbedring på 299 m siden sidst - det lyder ikke af meget, men det er ny PR og jeg løb også 5.16 min/km i snit. Jeg er rigtigt glad for resultatet, og det lader da til, at jeg stadig kan forbedre mig ;) Jeg vil gerne ned at løbe 1 time og 30 minutter på en halvmarathon, så jeg skal lige presse tempoet lidt mere ned, men det går jo den rigtige vej..! :D




Efter træningen spiste vi frokost, og så tog jeg et laaaaangt, varmt bad - dejligt! Efter badet hoppede jeg i mine CEP tubes - den bedste restitution til mine ømme ben(!)





Jeg er også en stor fan af aktiv restitution, så vi gik en lille tur gennem byen bagefter. Det er rigtigt fint at bo i gågaden nu, hvor julen nærmer sig. Ligesom i storbyerne, bliver der også her i Viborgs gågader pyntet med kunstige granranker og julekugler og lys - og det er rigtigt hyggeligt :) Det ser godt nok lidt mere hyggeligt ud, når det er mørkt, men nu blev det til en eftermiddagstur, så I må nøjes med resultatet ;)



Overskuddet er der da stadig





På vej hjem fra gåturen gik vi ind og købte lidt snack, og nu hygger jeg på sofaen med varm mælk og syltede ferskner :) Det eneste jeg mangler nu er, at Finn Mogensen lige kommer forbi og giver mine ømme stænger lidt massage :P 

Jeg håber, at du har fået trænet lidt i, eller i hvert fald nydt, det gode vejr nu, hvor vi har det - det kan jo være den sidste solskinsdag i år, men det håber vi ikke ;)
Denne uges træning er blevet til:
16 minutters spinning, 2 km svømning, 1 time 24 minutters styrketræning og 26,74 km løb - ikke så dårligt.

Hav en fortsat god søndag, følg med i morgen, når jeg er tilbage med starten på en ny uge :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar