Translate

tirsdag den 5. november 2013

Op og ned og mulig sponsoraftale

Uuuh..! Starten på ugen har været præget af både op- og nedture. Nedturene først, så kan man glæde sig til opturene ;)

Min løbetræning i går var meget hård, jeg var klart mærket efter min morskab i lørdags.
Mit POLAR RCX5 er begyndt at drille mig, så det endte med, at jeg måtte sende det til reparation, så jeg er nu uden træningsmakker.

Og så opturene:
Jeg var flyvende til spinning i dag, hvor jeg fik trænet godt med puls på korte hårde intervaller.
Jeg skal på prøve som spinningsinstruktør på søndag med en eventuel mulighed for fast deltid.
Sidst, men bestemt ikke mindst, har jeg muligvis fået min første sponsor i hus.

Det med sponsoren er jeg helt høj på i dag, men jeg skal jo også passe på med at sige for meget, hvis det nu er, at det ikke bliver til noget. Jeg skal mødes med den eventuelle sponsor fredag d. 15. november, og så må jeg jo se, hvad vi kan blive enige om. Selvfølgelig håber jeg, at vi kan blive enige om en masse, så vi kan få en god gensidig sponsoraftale stablet på benene. Nu må det bare godt blive fredag d. 15. :)

Jeg er ved at få styr på min racekalender for 2014, når den er klar, bliver den selvfølgelig også offentliggjort, så du derude på den anden side, kan følge med i, hvad der skal ske. Du kan jo også se, om der er nogle konkurrencer, hvor vi kan møde hinanden, hvis du selv skal deltage. Men husk nu ikke at kigge efter mig i top 10, 20 eller måske endda 50; Jeg er ikke den hurtigste eller den bedste, men jeg er meget stædig..! :) Så jeg skal nok nå mine mål :D

Med de ord vil jeg sætte mig tilbage i sofaen og nyde en kop te imens aften går på hæld :) Jeg håber, at du har mulighed for at få trænet indenfor, nu hvor vejret er imod alle os udendørsentusiaster :P

Ha' det skønt!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar