Translate

fredag den 29. november 2013

Fødselsdag, ny PR og besøg af bedste

I går havde jeg fødselsdag :) Jeg startede med at fejre dagen med en omgang massage hos Finn, han går godt nok til den, men det er jo rigtigt godt for mine muskler bagefter. Han havde en lille gave til mig, som var to plader Thom's chokolader, dem skal jeg nyde en dag efter en hård træning :)
Jeg har været rigtigt artig i år, for det var skønt solskinsvejr på vej til Finn og massage :)












Efter massagen stod den på en hurtig gang styrketræning som bød på ny PR på 77.5 kg 1 RM dødløft :D Jeg er nu kun 2.5 kg fra mit mål - dejligt..!

Efter styrketræningen tog jeg til Århus, hvor jeg var i Den Gamle By i Århus - det var rigtigt hyggeligt i det dejlige vejr. Der var julemarked, så vi fik kigget på lidt julepynt og -slik, men vi købte ikke noget.



Da vi kom hjem lå der en SMUK buket blomster fra min kæreste, som ikke kunne være hjemme på min fødselsdag. Dem er jeg rigtigt glad for :)





Til aftensmad hyggede bedste og jeg i sofaen med forårsruller med soja - ikke det vildeste, men vi havde fået så stor frokost, så vi var ikke så sultne.








I dag fredag hyggede bedste og jeg igen, vi var i Domkirken og på Skovgaardmuseet og så gik vi bare og osede i gågaden her i Viborg - det var rigtigt hyggeligt. Hun tog hjem kl 14.30, efter to meget hyggelige dage.



Da Jesper kom hjem fik jeg flere gaver af ham :) Den ene var en cykeltaske til at sætte på raceren til mobil, nøgler, gels o.l. og den anden gave var en middag på Tokyo Hut til running sushi - mmm!! ELSKER sushi og min kæreste <3



















Jeg har haft en rigtigt hyggelig fødselsdag med bedste, nu vil vi hoppe i seng, så vi er veludhvilede til i morgen, hvor jeg bare skal lave ingenting og hygge med frivilligt arbejde, så jeg er klar til halvmarathonen på søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar