Translate

fredag den 10. maj 2013

Slapper-fredag

I dag har været en rigtigt slapper-dag. Havde kort dag på arbejde - første gang siden for evigt :D Så kl 13 smuttede jeg - først til lægen, men så hjem bagefter.

Jeg har ikke trænet i dag, men jeg har været ude på en laaang gåtur i Botanisk Have :)
Først igennem Kongens Have




Jeg ELSKER blomster! Så det var rigtigt sødt af kæresten at invitere mig hemmeligt derhen :)


Det var bare SÅ mange flotte blomster  - og søen! :D



























  Jeg blender godt ind omgivelserne - vidste ikke at lyserød og andre "pigefarver" var så god camouflage

 






















Det var rigtigt hyggeligt at nyde det gode vejr med kæresten og en masse fine blomster :)


Jeg håber, at du har fået nydt vejret derude bag skærmen og måske trænet lidt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar