Translate

torsdag den 9. maj 2013

Kristi Himmelfartsfri

Det var trist at vågne op til regnvejr igen i dag, men heldigvis var der fin udsigt fra soveværelsesvinduet alligevel.
Kirsebærtræet i gården blomstrer nu og det er bare SÅ flot! :)

Det klarede heldigvis lidt op i løbet af dagen, så vi ikke skulle døje med det dårlige vejr hele fridagen :P
















Min frokost var rigtigt lækker :) mmm! Det smagte rigtigt godt!





Vi fik brugt noget af dagen på at rydde op på loftet, og det var vist godt, for vi fik sådan cirka ryddet en flyttekasse ragelse ud deroppe fra.



Mit ur dur igen, men det skal stadig ind til Garmin på fredag, så må de lige se, hvad der er galt med det. Jeg fik brugt det til en kort løbetur med kæresten (og fotograf) - har klippet lidt tekniktræning sammen.



Nu er jeg tilmeldt Bianchi-Melfar 12 timer solo - og jeg går stadig efter en podieplads :D men nu må vi se, jeg kommer i hvert tilfælde til at gøre mit bedste for at komme derop! :)

Jeg håber, at du har fået nydt dagen imellem bygerne og har fået trænet lidt :) Vi ses i morgen til endnu en update..! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar