Translate

lørdag den 11. maj 2013

Så er ugen omme

Dagen startede med, at jeg gjorde klar til en lille cykeltur med brormand :)
Turen blev skudt lidt, så fik lige lavet det sidste klar til næste uges kostplan - den er lagt op nu :)

Den lille tur, der var planlagt til 50-60km max, blev til 75 hårde km i stedet for. Vi kørte op til mutti i Espergærde, men hun var på loppemarked, så vi blev bare nødt til at køre hjem igen, desværre.

Her er et lille stemningsbillede - hjemvendt fra den 'lille' tur.

Jeg håber ikke, at turen påvirker resultatet i morgen til iFORM kvindeløb :) Det er bare lidt for sjov og kun 10 km, men vil gerne lave ny PR :D

Efter cykelturen stod den bare på afslapning med rengøring, opvask og opskrifter. Du kan se de nye opskrifter under 'Opskrifter' i menuen til højre.

Aftensmaden var super lækker og velfortjent efter dagens træning og så var der rester til frokosten i morgen.. Mmmm!

Nu vil jeg smutte i seng, så jeg er klar til i morgen, når starten går i Frederiksberg - ses vi? Mit startnummer er 411, du kan bare kigge efter mig derude, ellers kommer der også et link til min tid.


Vi ses i morgen til vejning, mors dag, iFORM kvindeløb og styrketræning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar