Translate

mandag den 13. maj 2013

Mandag blev en dyr dag

I dag stod den bare på arbejde i 7 stive timer - ikke så længe som jeg plejer at arbejde, men der var ikke meget tid til pause, så frokosten blev oven på papirbunkerne foran computeren. Jeg gik kl. 15, for skulle lige i banken og betale et MEEEGEET dyrt girokort - ca. 25000 kr :/

Men så er indskuddet til den nye lejlighed af vejen og point of no return er krydset :D Så om en måned står den på Viborg og ny lejlighed :) dejligt! Vi glæder os rigtigt meget.

Da jeg kom hjem, stod den bare på total afslapning. Jeg har lavet en masse proteinpandekager, så jeg har til de næste par dages kostplan, men det er nok også omkring, det eneste jeg har fået lavet, siden jeg kom hjem :P

Efter lækker aftensmad, fandt jeg min plads i sofaen, og så stod den bare på computermode :P er lidt træt og øm i kroppen efter træningen i går, så det er helt i orden at lave ingenting :)

Jeg har i et stykke tid gået med en tanke/ide om at lære tysk, ikke fordi jeg skal bruge det til noget, men bare så jeg kan tilføje det til min samling af sprogkundskaber - lidt underligt vil de fleste nok synes, men det er vel fint at kunne tysk, når nu svigerfamilien bor tæt på grænsen. Jeg har allerede lært at bøje to verber og har lært en generel nutids-regel om endelser :P Det er ikke så meget endnu, men er også først lige startet.

Du sidder måske og tænker: *Hun har ikke noget liv - er der ikke noget bedre at tage sig til end at lære tysk?* - jo det er der nok, men synes det er fint at lære nyt, og så er jeg godt til sprog, så det er oplagt at lære nye sprog. Selvom man siger, at man ikke skal fokusere på det man er god til, men på det man er mindre god til, så kan man jo altid forbedre sig :)

Sådan er det jo i så meget, at man (næsten) altid kan forbedre sig :) Det skal man også huske i træningen. Selvom det går rigtigt godt en dag, så er der nok altid en eller anden lille ting, der kan gøres bedre - selvfølgelig skal man da 'nyde' sine sejre, men man skal ikke hvile på laurbærene for længe :P Forbedringerne kommer jo ikke af sig selv ;)

Og med de ord vil jeg gå i seng og drømme om tyske verber, imens min krop kommer sig det sidste efter træningen i går :)

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar