Translate

onsdag den 8. maj 2013

Hold da op et vejr!

I morges vågnede jeg til lyden af regnvejret udenfor. Jeg blev helt i efterårs-hygge-humør :) Jeg elsker at sidde indenfor med dyne og en god film måske - det er aller bedst, hvis jeg lige har været ude at træne i det kolde/våde vejr, så er det ekstra rart at sidde pakket ind i dynen og hygge efter et varmt bad :D Det var sådan, jeg havde det i morges, men jeg skulle afsted på arbejde :)


Klar til at gå udenfor.

Jeg kom ikke ud at træne efter arbejde, var for træt og mit løbeur dur stadig ikke, så det skal sendes til Garmin til reparation på fredag. Måske jeg kan bruge Endomondo på mobilen til en lille tur i morgen :)

Jeg brugte det meste af eftermiddagen på at drømme om alt det fede træningstøj og -grej, jeg skal købe, når jeg bliver rig (om for evigt :/). Har fundet en masse lækre ting, jeg RIGTIGT godt kunne tænke mig, men kæresten er ikke meget for ideen om, at han enten kunne være min grejsponsor eller min konkurrencesponsor, så jeg må venter til jeg har fødselsdag, så falder der nok lidt grej af fra ham :P Mine BIOM er jo også min fødselsdagsgave på forhånd.













De her tre ting ligger højt på listen for tiden, men jeg skal ikke bruge dem før Abu Dhabi International Tri i marts 2013, så jeg kan nok godt vente med at købe dem - måske ;) Speed toppen bliver i hvert tilfælde et must have, ellers dør min hud, eller bliver til menneskebacon, på cykelturen.


En løbekasket har også rimelig høj prioritet, ellers har jeg bacon i hovedet efter løbeturen. Har fundet denne Nike Daybreak Cap på tilbud på Zalando til 160 kr - den ser meget fin ud, men jeg vil nok lige undersøge, om den findes billigere et andet sted måske :) Ellers finder jeg nok en kasket til expoen til Challenge Århus eller København til sommer :D




Måske tænker du, at jeg er lidt kedelig med farver :P Men det er ikke fordi jeg ikke vil have farver på tøjet, men jeg må også være lidt praktisk, når der er 40+ grader og jeg er i gang i Abu Dhabi, så er min krop nok ret ligeglad med om jeg har helt hvidt tøj på - bare jeg ikke bliver stegt. Speed toppen fra Fusion (den langærmede) er også super god, fordi den holder på det vand der kommer på, så jeg bliver nedkølet på cykelturen og løb :)

Men en anden grund til, at det skal være hvidt, er fordi jeg gerne ville have, at mit tritøj passer sammen. Har allerede et sæt i hvid, grå og pink, og nu skal jeg have et sæt i hvid og blå/turkis, for det er de farver der er på mine BIOM.

Og så har jeg fundet en sports BH magen til en af dem jeg har nu, som bare passer perfekt i farven :P










Glæder mig bare SÅ meget, til at jeg skal være med i nogle tri-konkurrencer :D

Har i dag overvejet lidt, om jeg skulle stille op i 4-18-4 på et eller andet tidspunkt - det kunne være lidt sjovt at være med og så komme i top 10 i min aldersgruppe ;)

Jeg håber, at du har fået noget ud af din regnvejrsdag, måske bare lidt træning indenfor :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar