Translate

tirsdag den 7. maj 2013

Travl tirsdag

Jeg startede dagen godt med lidt coretræning inden arbejde - det viste sig at være en rigtigt god ide, for det blev en laaaaang arbejdsdag. Spiste frokost ved computeren i dag, og det er jo ikke helt godt, men havde bare SUPER travlt, så det var lige, hvad der kunne la' sig gi' sig - det går nok også, når det ikke er så tit det sker :)
Jeg kom lidt for sent ud af døren i morges, så kørte til arbejde på raceren - der blev også kastet et par kommentarer efter den, da jeg jo havde den inde på kontoret :P Den er også fin ;)

Da jeg endelig havde fri, var det bare hjem og ud at træne - det blev til årets første løbetur i tri-tøjet :) og jeg var flyvende :) løb ca. 4.32 km med 4.35 i snit - jeg er meget tilfreds :) De første 3.17 km var i et stykke, og den sidste km blev som to intervaller. De to intervaller løb jeg RIGTIGT hurtigt - det sidste så hurtigt, at der var nogle turister på Esplanaden, som begyndte at heppe på mig :P hørte lige en kommentar, da jeg løb udenom dem på vejen: 'Watch out there's a runner... Wow - can she run!' *lidt fedt* :P


Lidt stemningsbilleder efter turen :) Var rigtigt glad, da jeg kom hjem, tror måske at det blev til en ny rekord, men mit Garmin ur driller, så det vil ikke tænde igen, oplade eller uploade :/ det skete også i søndags, så jeg har skrevet til PulsUre, hvor det er købt, og så må jeg lige høre, hvad de har at sige til problemet :) Det er heldigvis inden for de to års reklamationsret, så hvis det er helt skidt, får jeg bare et nyt ur :) 
Jeg har et Garmin Forerunner 110, hvis du har haft lignende problemer, så smid endelig en kommentar med forslag, til hvordan jeg løser det :) Vil nemlig gerne have det til at du igen i morgen, når jeg skal løbe intervaller.



Min aftensmad var super lækker! :) Dejligt med en masse kød for en gangs skyld!

Det blev til halvanden schnitzel for de 200 g jeg måtte få :)

På billedet har jeg allerede spist waldorfsalaten - var meget sulten efter løbeturen ;)

Nu sidder jeg bare og slapper og laver kostplan til næste uge med en lækker kop te og hyggetøj.








Når jeg tænker over det, går det faktisk rigtigt godt for min træning for tiden...
Jeg har sat RIGTIGT mange personlige rekorder her i april og maj:
7/4 - Svømning: 1 km på 27m 01s
10/4 - Løb: 1 km på 4m 39s
                   3 mil på 23m 45s
                   5 km på 24m 35s
20/4 - Svømning: 1 km på 26m 26s
21/4 - Cykling: 30.65 km på 1 time
                         20 km på 36m 42s
                         50 km på 1t 46m 25s
1/5 - Løb: 1 km på 4m 35s
                 Cooper (12 min ) - 2.62 km
3/5 - Svømning: 1 km på 25m 30s
                          Cooper (12 min) - 470.59
5/5- Cykling: 50 km på 1t 41m 09s
                      50 mil på 2t 54m 35s

Og måske har jeg også sat ny rekord på løb i dag :) men det ved jeg ikke, før Garmin spiller igen :) Men det er da egentligt også meget godt...? :) 14, måske 15, PR på 1 måned og 7 dage... JA TAK!

Rigtigt dejligt og et stort selvtillidsboost. Jeg håber, at du får nydt det dejlige træningsvejr lige så meget som mig, og måske får sat nogle PR'er i den kommende tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar