Translate

mandag den 20. maj 2013

Fri mandag

2. pinsedag stod på løbetræning og oprydning i lejligheden. Løb kun 6.6 km på 39 min, men skal vænne mig til at løbe et langsommere pace, til når jeg skal løbe halvmarathon. Omkring de 6 min/km har vist sig at være et meget godt halvmarathon pace for mig - måske også et godt marathonpace, men så langt er jeg slet ikke kommet i min træning endnu.

Efter løbetræningen fik jeg ryddet godt op i mine gamle universitetsnoter - det meste blev smidt ud, men nogle få ting blev gemt. Det er lidt sjovt at se, hvor mange ting man får gemt gennem årene. Jeg fik også kigget lidt igennem nogle iFORM -og madblade jeg havde liggende, der var en masse spændende artikler om træning og lækre opskrifter, dem skal jeg nok dele med jer, når jeg lige får tid til at få skrevet dem ind.

Jeg håber, at du har fået nydt vejret i dag, måske med en løbetur - det indbød vejret virkelig til, ellers så bare med en tur udenfor :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar