Translate

søndag den 19. maj 2013

Vejningsdag igen

I morges stod den på vejning igen - og jeg har taget på :/
Vægten viste 63,1 kg, men det hænger nok tæt sammen med cykelturen i går, for da jeg kom hjem, var jeg dehydreret, så jeg fik drukket en masse væske, det vejer jo også noget. Jeg er ikke så bekymret for vægten, for holder den gode stil med målene. Jeg måler nu: hofte: 99,5 cm, tajle: 68,5 cm, bryst: 82,5 cm, lår v/h: 55 cm / 55 cm, overarm v/h: 27 cm/ 27 cm, så det gør ikke så meget, at jeg har taget lidt på, bare målene forbliver de samme eller falder :)

I dag har bare været en helt igennem slapper dag. Har siddet på sofaen det meste af dagen, men jeg synes også, at det har været velfortjent efter træningen i går. I morgen står den på løbetræning en lille halv time vil jeg tro.

Jeg håber, at du har været ude at heppe på løberne til Copenhagen Marathon til trods for det dårlige vejr! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar