Translate

tirsdag den 23. april 2013

Good morning sunshine!

ØV!!! Hvor var det bare gråt og vådt og trist i morges :(
Det er godt, at jeg ikke skal løbe eller cykle i dag, for vejret er godt nok kedeligt i dag.

Jeg er stadig meget øm i benene og lænden, men er blevet oprustet med kompressionstights, så det burde ikke være så slemt i morgen :) Det var et kønt syn, da jeg kom på arbejde, i gennemblødte tights og røde gummistøvler :P Mine kolleger kiggede også lidt, da jeg trådte ind ad døren.

Jeg glemte at tage et billede af min frokost i dag.. Undskyld.. Men jeg var bare så sulten, og det var bare SÅ lækkert, så der kommer et billede af carpaccioen en anden gang ;)

Da jeg kom hjem skulle jeg bage chokorugbrød, men det gik lidt galt, for min gær hævede ikke, så har bare fået chokosten i stedet :/ Prøver at bage nogle nye i morgen eller torsdag.

Tak for i dag!
Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar