Translate

onsdag den 24. april 2013

Fjerde dag

I dag startede rigtigt godt :)
Jeg var ikke SMADDER træt da jeg vågnede, som jeg ellers plejer at være, så jeg kunne putte mig ind til kæresten og ligge lidt hos ham, inden vi skulle op.

Der var stadig energi til et smil, selvom
det kun blev til en 'næsten'-rekord.
Nåede ikke at bage frokostboller i går, så frokosten bliver bare klap-sammen med ost, skinke, dijonsenep og rucola. Men det smager faktisk også meget godt :)

Jeg kan mærke, at min krop er begyndt at vænne sig til at få mindre mad. De to første dage var jeg ret sulten, men nu passer det meget godt. Er selvfølgelig sulten lige inden måltiderne, men er godt tilpas efter jeg har spist :) Kan også mærke, at jeg ikke er så 'mæt' efter måltiderne. Har lidt mere energi, hvor jeg før bare blev rigtigt træt, efter jeg havde spist.

I dag stod træningen på intervaller - det gik faktisk overraskende godt :) næsten ny personlig rekord på 5 km, var 3 sekunder efter min personlige rekord, så det var MEGET tæt på. Men jeg kan heller ikke forlange for meget, for denne måned har faktisk allerede budt på 4 nye personlige rekorder, to i svømning, én i løb og én i cykling - det er jo faktisk rigtigt godt! Men når jeg kan lave ny PR så mange gange på en måned, tyder vist på, at jeg er langt fra målet.


Mmmmm!! Min aftensmad var bare SUPER lækker :) Se billede under opskrifter.. Det smagte bare rigtigt godt :D

Tak for en dejlig dag verden!!

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar