Translate

mandag den 22. april 2013

Anden dag

Man plejer vist at sige, at de tre første dage med nye vaner er de sværeste/hårdeste. Det er vist også rigtigt nok, men jeg synes ikke at dagen i går var så hård, som dagen i dag har været.
Da jeg vågnede i morges, var jeg stiv som et bræt :( Gårdsdagens træning har sat sine spor. Har vildt ømme stænger efter cykling og løb, og min lænd er noget mærket efter styrketræningen, primært efter 'holdningstræning' foreslået af min kæreste.

Heldigvis startede dagen med kiropraktorbesøg inden arbejde, så fik lige rettet ryg og skuldre på plads, så jeg kunne gå rank til mit kontorjob bagefter. Ville ønske, at mit job var lidt mere fysisk, for sidder bare på min flade det meste af dagen, og det er SLET ikke mig. Ville meget hellere træne eller træne andre, eller måske bare arbejde på lager, så man får bevæget sig lidt. Det sidste er udelukket pga. lønningen.

Det går nogenlunde med at spise mindre, dermed ikke sagt, at jeg ikke holder kuren, men synes at det er lidt svært at spise rugbrød med ost og skinke, når jeg kan dufte pizzariaet udenfor mit vindue :(
Men jeg skal nok klare det! Hvis jeg bliver demotiveret, tænker jeg bare på tykke mennesker og alle deres helbredsproblemer, og så smager gulerødderne lige pludselig lidt bedre ;) Jeg glæder mig dog rigtigt meget til i morgen, hvor frokosten står på carpaccio.. Mmm!

Jeg regner med, at der i løbet af denne eller næste uge, kommer nogle træningsvejledninger op herinde. Så hvis du føler dig motiveret til at prøve kræfter med en sundere hverdag, kommer der nogle gode forslag til træning der ikke kræver det helt store.

Aftensmaden fejlede lidt i dag, fik kogt mine asparges for meget, så de kunne ikke paneres rigtigt, så jeg hældte bare det hele op på en pande og stegte det til en slags røræg med asparges, men det smagte faktisk rigtigt fint :) Næste gang jeg skal lave snackasparges, lader jeg være med at koge dem først :)

I dag er det gået rigtigt fint med maden. Jeg har snydt lidt og spist 3 vindruer, men det gør nok ikke det helt store til eller fra, når regnskabet gøres op i den sidste ende :P

Da min kæreste har nedlagt veto mod startbilleder, så de er lige blevet skiftet ud med nogle mere sobre billeder, som han ville beskrive det :P

Jeg glæder mig SÅ MEGET til min frokost i morgen!! :D og til at komme med flere updates til dig..! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar