Translate

søndag den 2. juni 2013

Efter Melfar

Så er det hele overstået og vi er landet i København til sushi og afslapning.

Drengene kørte ca 792 km på de 24 timer og brormand kørte ca 265 km på de 12 timer. Selvom jeg ikke fik kørt selv, fik jeg alligevel lavet en masse. Fik vækkevagten så drengene ikke sov over sig, så jeg fik ikke sovet så meget, men drengene fik god service ;) De satte de bedste tider på den sidste rute om morgenen - de er så seje!

En lille skades-update:
Efter styrtet, fik jeg lige renset såret for sten hos en fremmed i nærheden, men det blev rigtigt fint efter jeg kom i mål og fik vasket og plastret det ordentligt til :)
Tilføj billedtekst


Anklen fik et lille slag og har fået et blåt mærke på storetåen også :)
 Jeg fik også nogle knubs på siden :( det er rigtigt hævet nu og gør meget ondt.

Albuen har det værst :( den blev hurtigt pakket godt ind, fordi det væskede rigtigt meget. Bandagen er blevet skiftet 5 gange siden og nu skal det luftes lidt, så der kan komme skorpe på :)


Styrtet har også sat sit spor på udstyret.
























Forhåbentligt dækker forsikringen nogle af skaderne, mine handsker og cykelshorts er desværre også blevet ramt :/ der er huller i shortsene og den ene pude på min handske er flået af i syningen, men godt jeg havde dem på, ellers var det min hånd, det var gået ud over :(

Da vi kom hjem fik vi sushi fra den lokale sushi-pusher All Happy i St. Kongensgade - det er bare altid super lækkert og der er bare så god service :D
















Desuden fandt jeg ud af, at mine ærteplanter stortrives :)



Selvom det lyder lidt vildt, så har jeg tænkt mig at deltage i Melfar igen næste år, selvom det er rigtigt hårdt, og måske ikke så sundt for kroppen, imens man er i gang. Der er jo så meget der er usundt, man kan sikkert også få kræft af gulerødder og spinat. Men der er da helt klart også noget sundt i at presse sig selv lidt :) Man kommer jo ikke frem i livet ved at læne sig tilbage og se til, at tingene klarer sig selv... 
Man skal selv stå for fremdriften i alting, og jeg er sikker på, at det i hvert tilfælde er sundt for psyken at deltage i hårde, udholdenhedskrævende konkurrencer. Jeg har fået rigtigt meget tålmodighed, udholdenhed og overskud i min hverdag, fordi alt skal ses på i en relativ sammenhæng. 
En lang, stresset dag på arbejde, bliver bare lidt nemmere at håndtere, når man ved, at hvis man starter med pkt. 1 på listen og stille arbejder sig nedad, så når man det hele - ligesom når man cykler 12 / 24 timer; man skal bare starte med den første tur på runden, og så tager man anden runde bagefter, simple as that! :)

Jeg håber, at du har fået brugt det dejlige weekendvejr på noget konstruktivt :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar