Translate

mandag den 10. juni 2013

En travl periode

Jeg har lige været inde i en travl periode, men nu er jeg tilbage :)

Vi flytter om lidt, så jeg skal lige have styr på de sidste ting, inden flyttemændene kommer på fredag og pakker det hele ned.

Mine skrammer fra Melfar er ved at komme i orden igen, og jeg er klar til at begynde at træne lidt i denne uge. Jeg har fået sat tribøjle på mit styr, så nu er jeg ved at være klart til Challenge Århus, jeg mangler bare at få trænet lidt op til det.





















Jeg har fået et polar RCX5 af min kæreste, som skal hjælpe mig lidt med træningen, så det må jeg se at få brugt, så jeg har styr på det inden Challenge :)


Det har været en lang dag med arbejde fra 8.30 til 20 :/ så jeg hopper under dynen nu :)

Nyd nu det gode vejr, mens vi har det - med masser af træning! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar