Translate

lørdag den 25. maj 2013

En fed fornøjelse

I dag har jeg været til min storesøsters fødselsdag. Først var der koncert med hendes kor i Frederiksberg Centret - det var rigtigt fedt, og bagefter var der kage, kaffe og kubb-spil i haven :) Det har været en rigtigt hyggelig dag, og heldigvis kan jeg ikke lide kage, ellers var min 'kur' blevet helt ødelagt.

Det har været en dag med overraskelser. Min søsters kæreste friede i dag - meget romantisk ;) Det var den ikke-så-vilde overraskelse - den vilde kom først senere på aften efter sushi på All Happy i St. Kongensgade med storebror og kæreste og en del slåen mave ;) Jeg har simpelthen tilmeldt mig min første halve ironman i dag! Det bliver Thomas Cook 70.3 IRONMAN Mallorca d. 10. maj 2014 - og det bliver bare SÅ vildt :P Ved ikke helt om jeg er oppe at køre, fordi det bliver for fedt, eller fordi jeg egentligt er lidt skræmt ved tanken :/ Men uanset hvor skræmt jeg er, så er der ingen vej tilbage. Man kan ikke give startnummeret til en anden, og der findes kun én afbestilling: at rykke startnummeret til en anden ironman. Så hvis jeg ikke deltager i 2014, bliver mit startnummer bare overflyttet til et andet ironman event.. Jeg har krydset point of no return, så nu skal jeg bare igennem det så godt som muligt!

I morgen er sidste dag på vægten, så må vi se hvad den siger og om mission sixpack er lykkedes - bare lidt forhåbentligt.

Jeg håber, at du har brugt dagen lidt mere konstruktivt end på at spise kage og drikke sodavand hele dagen som mig ;) Måske fået trænet lidt i det gode vejr :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar