Translate

søndag den 5. maj 2013

Anden vejning

Det var med blandede følelser, at jeg steg op på vægten i morges, og i hvert tilfælde med blandede følelser, da jeg steg ned igen. Vejer nu 64.0 kg, så jeg har kun tabt mig 0.2kg i denne uge :/ men det giver jo stadig et samlet vægttab på 1.7kg :) jeg måler nu over bryst: 87.5 cm, talje: 70 cm, hofte: 101.5 cm, arm V/H: 27.5 cm / 28 cm, lår V/H: 56.6 cm / 56.5 cm. Så jeg har ikke rigtigt slanket mig overall, men cm'erne har flyttet sig lidt rundt.

Efter vejningen tog jeg ud på en frisk cykeltur. Det blev Challenge Ruten og en ny rekord - 50 km på 1:41:09, det er en forbedring på 5:16 :) jeg er meget tilfreds! Det gode resultat skyldes nok også, at jeg cyklede med drengene i dag, det får mig altid til at køre lidt mere igennem.

Her er dagens træning.

Her er et billede efter cykelturen :) Det var selvfølgelig hårdt, men ikke så hårdt at jeg ikke kunne have kørt længere, hvis jeg skulle :P Og det skal jeg jo til Bianchi-Melfar og Challenge Copenhagen, så jeg er nødt til at vænne mig til, at det skal være hårdt...!


Jeg skulle have løbet i dag, men kom ikke afsted, der var mange ting der trak ud hjemme, og så blev det bare for sent. Løbeturen bliver måske i morgen i stedet :) det gør jo heller ikke noget, at den lige blev rykket en dag.

Nu har jeg været i bad, spist aftensmad og slapper godt af :) Livet er nu dejligt!

Jeg tror, at mange af dem jeg kender undrer sig lidt over at træning kan være SÅ fedt for mig! Jeg kan ikke rigtigt beskrive, hvad der sker, men jeg synes bare, at det er så dejligt! Selvfølgelig er der alle de videnskabelige beviser for, at man får det bedre af at træne, eks. hormonfrigivelse og fysisk velbehag. Jeg har nok altid været lidt af et konkurrencemenneske, ikke fordi jeg konkurrerer en masse, men jeg har altid haft det bedst, når jeg var bedst!

Jeg ved godt, at man ikke kan være bedst til alt, så man må vælge noget. I en periode, da jeg gik i folkeskole og gymnasiet, valgte jeg at fokusere på det boglige. Jeg var ikke så social og havde det meget godt med at lave lektier det meste af dagen, så det gjorde jeg. Nu har jeg fundet mig en ny hobby - nok en lidt sundere end af slagsen - og det er jo så motion, sundhed og livsstil. Jeg kommer aldrig til at blive 'den bedste', men alt er jo relativt, så jeg konkurrerer altid mod mig selv og tiden, når jeg træner. Selvfølgelig sammenligner jeg mig selv med andre, men det prøver jeg at passe lidt på med, for jeg satser desværre tit over målet, og så bliver jeg skuffet over mit resultat.

Der er sikkert mange, ligesom de fleste af mine venner, som ikke helt kan forholde sig til min konkurrencelyst, men jeg er ret sikker på, at de fleste har et eller andet, som de går så meget op i, at de godt vil være de bedste indenfor emnet.

Selvfølgelig handler det om at være realistisk, når man sætter mål, men det gør nok ikke noget, hvis man sætter baren lidt højt - det kan jo være man overrasker sig selv! :)
Med de ord vil jeg slutte for i dag. Jeg håber, at du har fået nydt det dejlige vejr og kommer til at nyde det de næste par dage :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar