Translate

lørdag den 4. maj 2013

En semi-dag

I dag har været lidt en semi-dag. Jeg har ikke trænet så meget, bare lidt core, og ellers har resten af dagen stået på hygge, lørdagsoprydning og afslapning :)
Jeg er lidt skæv omkring skuldrene, når jeg ligger i planken :/ ikke så godt, men arbejder på at forbedre det - en af 'bivirkningerne' fra operationen.


Jeg har i dag lært at skifte ringen på hjul med lukkede  ringe. Det er ikke særligt svært, klarede det i første forsøg :) men det er lidt hårdt for fingrene, når man skal pille ringen af i starten - den sidder jo godt fast ;)
Her er et link til, hvordan man gør, hvis du nu er blevet nysgerrig.


Jeg har fået klargjort til næste uges kostplan med en masse bageri. Har bagt pølsehorn, boller, kanelgifler og pizzasnegle. Jeg skal kun bruge pølsehornene i næste uge, så resten kommer i fryseren indtil de kan blive passet ind i kostplanen :)

Min aftensmad blev rigtigt lækker :) mmm!! Se billede under opskrifter.



Jeg håber, at du har fået nydt det lækre vejr lidt mere end mig.. Var kun ude da jeg skulle gå til og fra Fakta og handle :P men har fået gjort rigtigt meget rent og ryddet op :) Forhåbentligt kigger du forbi igen i morgen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar