Translate

søndag den 28. april 2013

Vejningsdag

Var lidt nervøs i morges, da jeg skulle op på vægten igen, men jeg er MEGET positiv over resultatet.
Jeg vejer nu 64.2 kg, dvs. jeg har tabt mig 1.5 kg den første uge. Ud over vægttabet, har jeg også slanket mig 13 cm over hele kroppen, jeg måler nu i taljen: 69.5 cm, hofte: 103 cm, bryst: 87 cm, lår v/h: 56/56.5 cm, overarm v/h: 28.5/28 cm. Jeg er svært tilfreds og glæder mig nu endnu mere til næste uges forløb.

Det blev faktisk til ret god træning. Skal lige vænne mig til skiftet mellem cykel og løb, men det kommer jo nok :) Øvelse gør mester!
50 fine km på cyklen langs vandet.

Efter cykelturen


















Det gik super godt ud, sad på hjul de første 25 km, men så kørte de videre og jeg vendte om.. Vinden vendte bare også :/ så det blev semi-modvind hjem. Men man vinder vel heller ikke et cykelløb på vej ud, så det går nok, at det er lidt hårdt hjem ;)













Før løbeturen
Efter løbeturen - svedig, men stadig nok
energi til et lille smil :)





















Løbeturen var hård som sædvanlig, og ja så kan man jo se på tiden at det ikke gik super godt. Løber jo normalt omkring 15-25 sekunder hurtigere pr. km, men prøvede at løbe lidt på puls i dag, og den skulle ligge mellem 160 og 170, så det passede jo rigtigt fint.

Det blev kun til 5 min coretræning med strækkere, statisk mave og 'kropsnedsænkninger' (kan ikke tage kropshævninger endnu, men træner op til det ved bl. a. at sænke mig ned fra kropshævningsstativet i stuen :P)
Bare en gang op og ned - så er jeg tilfreds! :P

Resten af dagen står på afslapning og kostplanlægning :) er ked af, at kostplanen er forsinket, men weekenden forløb ikke helt efter planen, den kommer op i dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar