Translate

lørdag den 27. april 2013

Hjem til mor!

Det har været en lidt sløv dag i dag, men rigtigt hyggeligt at være på besøg hos min mor og få lækker mad :) har bedt om opskrifterne, de kommer op herinde i løbet af næste uge.

Anderledes pizza med frisk laks og 'kaviar'
Cæsar-kylling-pizza




















Pizza med gedeost og spinat
Salat med hokaido, feta og valnødder







I morgen blive en dag i træningens navn med cykling og løb og måske svømning, hvis det lige kan klemmes ind i skemaet :) Hvis ikke svømning, så bliver det lidt core- og/eller styrketræning.




Jeg glæder mig meget til den ugentlige vejning og måling i morgen :) til at se om kalorietællingen fungerer efter hensigten :) burde have tabt ca 0.5-0.8kg nu, men nu må vi se.. Uhensigtsmæssig aftensmad hos mor kan nok godt have ændret lidt på det resultat. Men jeg er rolig, for kan se på min mave, at den er blevet lidt fladere :) og det kan jeg bestemt ikke klage over.








Vi ses i morgen til træningsupdate, kostplan og evt. træningsplan for næste uge :)

Godnat derude bag skærmen!! :D








Ingen kommentarer:

Send en kommentar