Translate

fredag den 31. maj 2013

Klar, parat, Melfar!

Så er alt pakket og klar til Melfar i morgen :)
Jeg har ordnet cyklen i dag, og det gav en del svineri. Jeg havde ikke troet at, "Pas på du ikke får olie i håret" eller "Pas på dit hår ikke kommer i kæden", ville være to meget brugte sætninger i dag, men det var det, da jeg skulle gøre cyklen ren og sætte min ekstra dunke-holder bag sadlen.













     

Det kunne godt ses, at jeg havde arbejdet med olie bagefter - billederne er efter jeg har vasket hænder :)


Nu er tasken med tøj og diverse pakket og vi er klar til i morgen, nu skal natten bare overstås - forhåbentligt uden at søvnen bliver forstyrret af Distortion.

Cyklerne er toptunede
og klar til at siddesår og ømme stænger, som helt sikkert kommer til at blive en del af løbet i morgen :)













Jeg glæder mig bare super meget og håber, at regnen ikke kommer ind over Middelfart selvom vejrudsigten siger det :/ man har vel lov at håbe :) Nu vil jeg hoppe under dynen, så jeg er klar til køreturen til fynske kl 6.15 :)

Jeg håber, at du har fået nydt det dejlige vejr - det er virkelig ved at være sommer nu. DEJLIGT! Og det var da på tide :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar