Translate

søndag den 6. april 2014

Endnu en uge

Så er denne uge ved at være slut :( Jeg har haft nogle rigtigt lange dage med knap så meget træning, men der er jo også kun 24 timer i døgnet ;)

Mandag løb jeg 11 km for at konstatere, at grundformen ikke er blevet ædt op af værnepligten - det er jo altid rart ;) 
Fredag cyklede jeg hjem, i stiv modvind, så det endte op i næsten to timers træning :)
I dag stod på træning til den helt store guldmedalje :) jeg startede med 2 km svømning, så testkørte jeg min nye enkeltstartscykel for første gang, og til sidst løb jeg 16 minutter.. Tre korte træningspas, men det var godt at få trænet lidt krydstræning igen :) 

Miss Guerciotti, min lille, frække, italienske madame er blevet færdigindstillet nu, men jeg skal lige have lidt mere balancetræning.. Jeg er ekstremt usikker, når jeg skal ned i bøjlen, fordi cyklen er en del stivere end min racer, Sir Isaac :) Den eneste vej frem bliver op på rullen og balancetræning så ofte som muligt :)


Ud over balancetræningen, skal al fokus frem til IM 70.3 Mallorca gå til svømning og ernæring under træning, så jeg kan vænne min krop til at køre på gels og barer i 6 timer :) 

I næste uge skal jeg på skydevåben tre dage, så dér bliver ikke meget tid til træning, men har fri ugen efter, så må jeg hente det tabte :) 

Jeg glæder mig meget til Mallorca som er lige rundt om hjørnet :) om en måned er jeg sikkert på hotellet efter en lang flyve-dag og lidt eftermiddagstræning på IM-ruten.. Det bliver bare rigtigt godt, uanset hvad tiden ender med at blive ;) det bliver en oplevelse for livet - min FØRSTE hele halve Ironman!! :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar