Translate

søndag den 19. januar 2014

Hyggedag og laaaaang løbetur

I dag startede jeg dagen på den dovne måde med at sove længe og putte en hel time ekstra - jeg burde nok bare have stået op kl. 8.30 da vækkeuret ringede. Den længe puttetid resulterede i, at jeg fik det mere travlt, da jeg skulle gøre klar til pigefrokost til kl 12. Det var en rigtigt hyggelig dag og maden blev super god. Jeg har taget nogle billeder af opskrifterne, fordi jeg tænkte, at der måske var flere der kunne være interesserede i de lækre salater og den gode, sunde RAW-kage (som jeg har lagt opskriften på tidligere). Alle tre retter blev rigtigt lækre. Jeg har lavet kagen før, og den blev lækker som altid, men salaterne var nye og fra Claus Meyers 'Salatværkstedet', som jeg fik i julegave af mormor i 2012.



Efter det lækre, hyggelige frokostbesøg stod den på træning - hård, lang, udholdendhedstræning i stiv modvind og mørke. Jeg er ikke den store fan af løbeture på mørke aftener, fordi jeg er meget mørkeræd og altid frygter, at der hopper en farlig person frem fra en busk. Men træningen skulle klares, så det blev til 3 gange gennem et lille skovstykke i bælg ragende mørke. Jeg overlevede, men mine fødder kom på besøg i nogle vand-/mudderpytter undervejs. Da jeg kom hjem, var jeg rigtigt glad - det var trods alt blevet til rigtigt god træning. Jeg løb 15.37 km på 1:25:19 - det er kun 170m fra min PR, som jeg satte en formiddag uden alt for meget blæst. Jeg er fint tilfreds :D Formen er stadig god, så jeg er sikker på at næste halvmarathon (Holstebro 16. februar) nok skal gå rigtigt godt og også med ny PR. 
Nu sidder jeg i sofaen med rester af kagen og en kop kaffe og slapper af :) I morgen skal jeg løbe, spinne og svømme, og kl. 14 skal jeg være frivillig :D Hvis jeg orker, kommer der en lille update i morgen eftermiddag/aften :) Hav det skønt derude!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar