Translate

lørdag den 22. juni 2013

Klar til Challenge

Det hele har været lidt hektisk efter Melfar med flytning osv., men nu er jeg back ón track og klar til Challenge Århus 70.3 i morgen :)
Jeg skal kun cykle de 90 km, men de er efter sigende meget svære og teknisk krævende, så jeg er spændt på at se hvordan det går, når jeg nu ikke har trænet rigtigt siden Melfar.
Jeg har hentet startnummer og fået det karakteristiske røde armbånd på, cyklen er klar, bilen er pakket og det hele kører bare på skinner.
Aftensmaden stod på præ-race kyllingewok med ris og kokos-karry suppe :) Det smagte rigtigt godt og ligger godt i maven, så vi ikke har fordøjelsesproblemer i morgen..
Jeg håber virkelig, at det hele går godt uden styrt og gerne uden alt for meget regn - selvom de nu lover regn hele dagen :( måske er vi heldige ;)
Opskriften til wokken kommer op under opskrifter engang efter weekendens strabadser..
Godnat derude på den anden side, ønsk mig held og lykke i morgen fra ca kl. 9.15 :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar