Translate

torsdag den 16. maj 2013

Metropol Milen


I dag løb jeg Metropol Milen i forlængelse af arbejde - det gik nogenlunde, men jeg tror, at der har været en fejl ved opmålingen af ruten, for ifølge mit resultat, har jeg løbet 4:22 i snit på 7,532 km..? Argh! Det kan godt være, at jeg har forbedret mig meget, meeen så meget er det vist ikke - jeg tror at de har målt ruten forkert op, for Garmin siger, at jeg kun har løbet 6,9 km og ikke 7,5.

Jeg har sat ny personlig rekord på 5 km - 23m 54s :) bom bom! Ikke så dårligt endda! Og det til trods for de to mother f****r vabler jeg har fået :/ En del af løbet var gennem en sandkasse - tre gange - og alle ved jo, at sand ind i sko og strømper = vabler på begge fødder :( Øv bøv! Det er godt, at jeg ikke skal løbe i morgen, så huden lige kan komme sig igen.

Jeg har aldrig haft problemer med vabler og mine Newton før, har prøvet det én gang i mine K-swiss, men synes også at Newton er bedre - i hvert tilfælde til mine fødder :)


Der var super lækker mad efter løbet :) det smagte bare SÅ godt! Mange tak til Ernæring- og Sundhedsuddannelserne for at have stillet studerende og mad til rådighed :D

Jeg fik lige lavet et sundhedstjek også, det hele var meget fint og min fedtpct. blev målt til 26% :) ganske tilfreds.

Nu er jeg hjemme, har været i bad og skal bare slappe resten af aften :)

Jeg håber, at du har nydt det dejlige vejr :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar