Translate

onsdag den 15. maj 2013

En lille tur blev til en stor tur

I dag har dagen stået på arbejde til 14.30 og så skulle jeg bare lige løbe en lille tur - måske 2 km intervaller.
Den lille løbetur blev helt sløjfet til fordel for en lang cykeltur på Challenge-ruten. Der var rigtig lækker medvind de første ~30 km, og så blev det bare hårdt :/ sidevind i ca 25 km og stiv modvind de sidste ~33 km.
Da jeg kørte dér på strandvejen og følte mig lidt tabt, huskede jeg lige på: "Train hard, fight easy!" Det gælder jo om at holde modet oppe, når der er modvind (i bogstaveligste forstand). Det kan jo bruges til noget, det der dumme blæsevejr. Husk på, at der er ikke noget ved at køre nemt, så forbedrer man sig jo ikke.

Da jeg kom hjem, skulle jeg have haft lækker lasagne, men kæresten spiste det, så det blev til reste-farsbrød og recoveryshake med protein, jordbær, banan og mælk :) mmm!

I dag var det også (ENDELIG) vejr til korte bukser og ærmer på cykelturen, og det har sat sit præg på farven :P Nu har jeg kronisk hvide handsker på.

Jeg havde taget masser af solcreme på inden for at undgå at have hvid heldragt på resten af sommeren - det slap jeg nogenlunde fra, det blev kun til en lille streg på skulderen, hvor cykeltrøjen slutter og så her på håndleddet.

Næste gang bliver det faktor 50+ over det hele, jeg vil hellere være hvid over det hele end brun nogle få steder.








Jeg er begyndt virkelig at kunne se forskellen på min mave :) kalorietælningen fungerer lige så godt som sidst :)

Der er nogle ting, jeg savner lidt efterhånden, men jeg kan godt lige klare mig de næste 2,5 uge :) så har jeg forhåbentligt klaret mission sixpack ;)


Jeg håber, at du har nydt det dejlige vejr i dag og fået trænet lidt - GODNAT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar