Translate

lørdag den 20. april 2013

Travl lørdag


Jeg startede dagen med lidt svømmetræning. Jeg ville gerne have svømmet 1.5-2 km i dag, men der var så mange mennesker i svømmehallen og klubtræning og jeg ved ikke hvad, at det kun blev til 1.4, men lidt er altid bedre end ingenting.

Jeg kan godt mærke, at vinterens styrketræning har båret frugt. Jeg svømmede på 37 minutter i dag, og det er jeg MEGET tilfreds med, selvom jeg gerne skulle svømme 2 km på 40 minutter i år.

Jeg var lidt oppe at slås med skillesnorene mellem banerne i svømmehallen, og det viste sig nok også på træningstiden. 
Og på min arm :/

Resten af dagen gik med Den Blå Planet med min bedstemor, hendes ven og kæresten. Det var super fint, men jeg tror ikke, at jeg behøver at tage ind og se det igen.












Da jeg kom hjem, handlede jeg lige lidt ind -  eller meget. Har handlet alt til kostplanen til første uge og køleskabet endte med at se sådan her ud:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar