Translate

lørdag den 20. april 2013

Slowmotion

Det blev en sløv dag i dag.. Fri fra arbejde og egentligt supergodt vejr, men dovenskaben og ømme lår resulterede i, at det kun blev til en kort løbetur i dag.
Jeg fik da også opmærksomhed nok på min lille tur, for løb lige forbi Matas på vej hjem og købte levertran til min kæreste, men det var der jo ikke nogen der kunne se.
Man har vel lov at se sund ud :P

Alle så bare en jubelidiot, der løb rundt i indre by en fredag eftermiddag, og som om det ikke var sundt nok, havde jeg også lige en levertran i hånden :P Jeg fik mange blikke kastet efter mig, men ikke de gode "det-ser-godt-ud blikke", mere lidt misundelse vil jeg tro, over at have overskuddet til at løbe. Der var selvfølgelig heller ikke nogen der vidste, at jeg ikke havde været på arbejde i dag.

Jeg er godt på vej med kostplanen og opskrifter dertil. Opskrifterne kan du allerede læse lidt om under Opskrifter i menuen til højre, men kostplanen for uge 1 bliver først lagt op i morgen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar