Translate

torsdag den 18. april 2013

Ingen cykeltur til mig...


Øv bøv! Vejret var ikke med mig i dag, så min cykelplan røg lidt i vasken :( Jeg nåede ellers i tøjet og det hele og ud med cyklen, men så kom der et vindstød, som næsten væltede mig af trappen, så det blev indendørstræning i dag. Men her er alligevel et lille billede, af hvordan det ville have set ud på cyklen ;)


Jeg er sikker på, at der inden for den nærmeste fremtid kommer et cykelbillede, hvor jeg sidder i sadlen ;) (Hvis vejret vil det..)

I dag blev det bare til knap 10 min coretræning, men lidt er bedre end ingenting, og coretræning kræver ikke så meget tid, for det er MEGET effektivt!..

Jeg er godt på vej med min kostplan til Mission Sixpack. Har lavet en uge indtil videre, mangler bare opskrifterne, så kommer den første uge op på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar