Translate

tirsdag den 30. april 2013

Dagdrømme


Det var lækkert at smøre madpakke i morges - en super god bolle med kylling blev det til :)

Det var helt klart arbejdsdagens højdepunkt - frokost :) mmm! Jeg er også bare så madglad!

Det var en suupeer, så regner med at jeg skal træne lidt core senere - sidder jo ned det meste af dagen :/ ikke så godt for ryggen..


Jeg har siddet og dagdrømt om grej i dag - det er utroligt, at jeg er blevet sådan. For 2 år siden, ville jeg aldrig have troet, at jeg kan sidde nu og drømme om at købe en dyr dyr TT cykel... Men den er så fin! Michelle Vesterby havde den samme model, bare i pink.
Trek Speed Concept 9.9










Det kunne vel også være fedt nok at have den i pink, men det er bare ikke så originalt at kopiere alt fra toppen af poppen. Og så synes jeg at den ser meget fed ud i sort :)
















Faldt allerede over en tidligere model på expoen til Challenge Århus i 2012, bare i turkis og sort
Den er også rigtigt fed, og så passer den jo faktisk til mine ECCO BIOM, som jeg har fået af kæresten.

Prisen er også i et helt andet leje. Nok omkring 7-12.000kr billigere end 9.9'eren. Men inden jeg køber noget som helst eller sparer op til det, så kal jeg lige have et bikefit, for det ville da være dumt at bruge så mange penge på en lækker cykel, og så ikke kunne køre på den... Især når jeg skal spare op i et halvt til et helt års tid for at få den. Jeg drømmer videre - det har jeg masser af tid til, for kan godt se frem til en masse arbejdstimer, hvis drømmen skal gå i opfyldelse.




Lækker lækker aftensmad! Se opskrift under 'Opskrifter' :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar